piątek, 18 kwietnia 2014

Wyróżnienie!

Parę dni temu  MamajBags dostało wyróżnienie Liebster Award z rąk Moniki 
z Artystycznych Niepokojów. Jest mi niezmiernie miło, że mój blog i ręcznie malowane torby ekologiczne, które Wam prezentuję, zostały docenione, to naprawdę dla mnie duże wyróżnienie, a zarazem i PIERWSZE :)

Idea wyróżnień pozwala poznać zarówno twórczość innych osób, jak i ich samych. Myślę, że to fajna inicjatywa, która pozwala ukazywać twórców blogów, którzy robią naprawdę ciekawe rzeczy :)

A na czym polega wyróżnienie? W skrócie - dostajemy pytania --> odpowiadamy na nie --> układamy własną listę pytań --> nominujemy inne blogi.

A oto pytania, które dostałam:

1. Jakiej rzeczy nigdy nie podjęłabyś się stworzyć i dlaczego?
Jeśli chodzi o dziedzinę, którą ja się zajmuję, czyli wykonywanie ręcznie malowanych toreb ekologicznych i koszulek, to nie ma takiego projektu, którego bym nie była  w stanie wykonać. Mam tutaj na myśli zarówno projekty trudne technicznie, jak i światopoglądowo - nie muszę się zgadzać z czyimś wyznaniem, dewizą życiową, by móc wykonać dany projekt.

2. Rodzina. wsparcie czy utrudnienie w realizowaniu siebie?
Zdecydowanie wsparcie w realizowaniu siebie. Gdyby nie moja rodzina, to w ogóle nie powstało by MamajBags. Każdy z domowników pomaga mi na swój sposób - siostra zajmuję się stroną wizualna bloga i strony na Facebooku, a moja Mama często podsuwa mi pomysły na nowe eko-torby.

3. Pierwszą sytuacją stanowiącą impuls do założenia bloga było...?
Wszystko zaczęło się od tego, że moja koleżanka poprosiła mnie o wykonanie wyjątkowego prezentu dla swojego chłopaka. Wpadłam wtedy na pomysł, że fajna by była torba ekologiczna z namalowanymi wąsami. Stąd też motyw wąsów w logo MamajBags - nawiązanie do pierwszej torby, która powstała ;)

4. Jaka niespodzianka z kinder niespodzianki, którą dostałaś, podobała Ci się najbardziej?
Haha. Szczerze mówiąc, to nie pamiętam :)

5. Jaką ozdobę na tegoroczny Wielkanocny stół przygotowałaś sama?
Jeszcze żadną. W zeszłym roku natomiast były to plastikowe jajeczka różnej wielkości poowijane włóczką różnokolorową, przyozdobione dodatkowo piórkami.


A oto lista moich pytań dla nominowanych:
1. Co było motywem do powstania Twojego bloga?
2. Jakie jest Twoje największe marzenie, oczekiwanie związane z blogowaniem?
3. Być czy mieć, oto jest pytanie?
4. Kim chciałaś zostać będąc małym dzieckiem?
5. Najmilsze wspomnienie?


Blogi, które nominuję:

Powodzenia! :)



7 komentarzy :

  1. kiedyś już brałam udział w zabawie, dlatego od tej pory odpowiadam wyłącznie w komentarzach na zadane pytania:
    1. Chęć uporządkowania gubiących się karteczek z przepisami, bądź niezapisywanie receptur wcale + podzielenie się pasją.
    2. hmm po części już się spełniło - mój blog żyje własnym życiem, mam stałych czytelników, a reszta to dodatki, które cieszą.
    3. być
    4. co chwilę mi się zmieniało, ale później przez długi okres dziennikarzem
    5. zachowam dla siebie.

    Dziękuję i pozdrawiam:)

    Ps. radzę o nominacjach pisać poszczególnym osobom, aby wiedziały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      pozdrawiam, MamajBags

      pees. Tak, wiem, w tym przypadku było to zwykłe przeoczenie :)

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, odpowiedzi dostępne są na:
    http://iwakki.blogspot.nl/2014/04/wyroznienie-lba.html
    Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie :)

      pozdrawiam serdecznie, MamajBags

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia oraz dziękuję za nominację mojego bloga:)
    Wkrótce odpowiem na pytania.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)