niedziela, 13 kwietnia 2014

Audrey Hepburn

Niekwestionowana ikona stylu. Choć jak sama o sobie mówiła "Nigdy nie myślałam o sobie jako o ikonie. To co jest w umysłach innych ludzi, nie jest w moim. Ja po prostu wykonuję swoją pracę.". Jest inspiracją dla milionów kobiet na całym świecie.

 ponadczasowość, urok, szyk.

"Piękno kobiety nie przejawia się w ubraniach, które nosi, w jej figurze lub sposobie w jaki układa włosy. Piękno kobiety musi być widoczne w oczach, ponieważ są one drzwiami do jej serca – miejsca gdzie mieszka miłość."






4 komentarze :

  1. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło! :)
      Jak najszybciej postaram się odpowiedzieć na pytania :)

      Usuń
  2. cudowna torba! sama bym o takiej marzyła :)

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Jeśli byłabyś chętna na taką torbę, to proszę o maila, prześlę ofertę :)

      pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)