czwartek, 9 sierpnia 2012

Trudne początki...

Witajcie!
Jest to mój pierwszy post, jeden z wielu mam nadzieję!:)
Parę miesięcy temu narodził się pomysł, by zacząć tworzyć ze zwykłych, beżowych toreb ekologicznych, niezwykłe, pełne indywidualizmu torby dla każdego z Nas. Kupując tego typu torbę w sieciówkach nie dość, że za nie słono przepłacamy, to na dodatek mają one nudne, monotonne wzory, które zazwyczaj nas nie satysfakcjonują. Dlaczego by w takim razie nie zostać posiadaczem torby, która jest zarówno ekologiczna, a do tego jest zrobiona specjalnie pod nasze gusta i wyraża nasze prawdziwe "ja"?:)
Tym właśnie się zajmuję od krótkiego czasu - spełniam Wasze małe marzenie, a Wy pozwalacie rozwijać mi swoją pasję oraz dajecie mi ogromną satysfakcję, że to, co robię może się podobać oraz ma sens.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)