niedziela, 23 września 2012

Autumn.

Witajcie!

Ostatnio odrobinę zaniedbałam swoje bloga, a to z powodu szkoły - matura w końcu sama się za mnie nie zda. :) Poza  tym, już nie takimi powolnymi krokami, ale zbliża się do nas prawdziwa jesień, ta deszczowa, wietrzna i zimna - w związku z tym, popyt na ekologiczne torby ręcznie przyozdabiane powoli spada. Powód? Na pewno jest ich pare, ale podam tylko jeden - nikt z  nas nie chce, aby taka oryginalna torba nam się zniszczyła podczas jesiennych deszczy, poprzez zamoczenie.

Dzisiaj prezentuję Wam kilka rysunków, które powstały któregoś razu. Pojawią się w tym tygodniu także trzy śliczne nowości (są to przeważnie torby na prezent, dlatego też nie mogłam ich wcześniej tutaj zamieścić).

Co jeszcze czeka mnie nowego?
Dostałam pare zleceń na zrobienie koszulek, a wśród nich koszulka z napisami, która swoim charakterem i przesłaniem będzie nawiązywać do wchodzącego do kin filmu pt. "Jesteś Bogiem". Będzie też koszulka z rysunkiem który już mieliście po części okazję zobaczyć na jednej z toreb, ale szczegółów póki co Wam nie zdradzę. Znajdzie się tutaj jeszcze jedna nowość, która będzie dla mnie pewnego rodzaju wyzwaniem do namalowania.

Nie pozostaje mi nic innego, jak zachęcić Was do cierpliwego oczekiwania na nowości! :)




Karykatura  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)